mandag 29. august 2011

Kennel Adorea gjør rent bord i Sverige

Red: måtte rydde litt opp her, da jeg ikke er heelt støding i alle titler og slik, har jo falt helt ut av gamet:).

Denne helgen har Kennel Adorea og Gunn Tove virkelig tatt Sverige med storm. Første dag tok like så greit Caprice Certet på første forsøk og er dermed både norsk og svensk utsillingschampiong. Dexter fra d-kullet tok CERTET på søndag og når han blir, for det blir han jo, norsk champion vil det svenske CERTET gjelde til svensk championat.

Størst av alt er det utrolige resultatet til kullsøster Bianca som ble agilitychampion i helgen, det er en stor bragd og jeg bøyer meg i støvet.

N UCH SU(u)CH Adoreas Red Caprice

NAGCH Adoreas Red Bianca
Jeg fant ikke noe eldre bilde av Dexter så dette får holde enn så lenge, håper at det kommer noen flere bilder fra GT etterhvert som jeg kan stjele.
Adoreas Red Duke Dexter


Jeg skulle gitt mye for å se gledeshoppene til GT disse dagene i Sverige, det må ha være en drøm. Stolt skal du være:)

1 kommentar:

  1. Næmmen et helt Adoreablogginnlegg!!! Tusen takk!

    Ja det er helt FANTASTISK av søster Bianca å bli AgilityChampion! Bailey, ingen unnskyldninger nå for å ikke begynne å konkurrere!!! Følg i din fine søsters potespor!

    Lille Dextermann er for ung til å bli champion. Han har også kun vært på en utstilling før (i Tønsberg i feb) så han må stilles mer før han kan bli champion! Men nå har han det svenske certet og det er stas!!! Og det hviler til/om han blir norsk champion.
    (Han likner og minner masse om bror Bailey)

    Kimba tok det på 4. forsøk så barna og barnebarna slår henne der!!!

    Jaaa, det ble noen gledeshopp ja!!! :-)

    SvarSlett