onsdag 31. august 2011

Ugg ugg lugg?

Jeg har vært skikkelig sylta de siste dagene. Har stort sett levd på te med honning og noen enorme doser med hvitløk. Håper virkelig at jeg blir frisk som en fisk til lørdag, har ikke tid til sånt tull når Mira skal giftes bort!

Styrer litt med å finne ut hvilken kjole jeg skal ha på meg så det blir vel til at jeg tar med meg en god del oppover og så bestemmer meg der. Det er en jeg liker veldig godt, men den er hakket trang så det kan kanskje bli litt slitsomt.

Noe har jeg fått gjort oppi alt snørr og gørr da, jeg har fått meg lugg igjen...

Fredag reiser vi opp til Hemsedal der Bailey skal kose seg hos Kristin, mens mor og far tar seg en fest. Gleder meg til å se vakre Mira stå brud.

3 kommentarer:

  1. Uuuhh lugg er vel ikke ugg ;) Nice
    Gå for den blå kjolen, den var du smashing i! Masse lykke til Mira og god bedring søta!

    SvarSlett
  2. så fin du ble med lugg:)heldig som kan ha pannelugg,jeg ser ut som en sau om jeg klipper lugg!:p
    kose dere i helga:)hadde vært morsomt se Bailey igjen:)liker han og leike med tisper er det bare stoppe innom en gang dere er forbi;)bor langs riksveien..

    SvarSlett