onsdag 7. september 2011

Bryllup, host og hark!

I helgen var vi et nydelig bryllup i Hemsedal, der stod en av mine bestevenninner brud. Det ble en del tårer og så en heidundranes fest. Jeg var rimelig sylta i utgangspunktet så når klokka var fire og jeg stod på toppen av en sofa og danset så visste jeg vel at jeg ikke kom til å bli så fryktelig mye bedre. Så her har det gått i kleenex med balsam og te med honning. Stakkars Bailey har ikke fått de lange turene, men i morgen skal vi ta oss en god tur på Ekeberg med mamma og tante.

Bailey var hos søsteren til Runar i Hemsedal og de hadde visstnok storkost seg, får mye skryt av hvor rolig han er, man merker stort sett ikke at han er innomhus. Lille nevø på snart tre hadde gått "tur" med han og de hadde lekt og kastet ball. Bailey stod også og pep etter Vetle når han la seg for kvelden, søtnosen.

Så har jeg endelig klart å melde på pelsen til en konkurranse, det blir den 8. oktober i vikingskipet, blir veldig spennende siden det er inne. Er meget mulig at han finner på noe bøll der, noe helt annet enn å gå AG.

Så noen fantastiske nyheter! Kullsøsteren til Bailey, Bianca, tok sitt NACH og er nå den 4 tolleren som kan titulere seg med dette. Det er så imponerende og jeg bøyer meg i støvet for eier Ruth.

Jeg skulle jo da legge ut kjolebilde, men siden vi var ekstremt dårlig på å ta bilder så var det nesten bare noen av bruden og noen rimelig sene nattebilder som ikke egner seg til noe annet enn privat forlystelse;)  Jeg har dog et lite rart et.

1 kommentar:

  1. Men du kan legge inn bilder når du får tilsendt av noen andre som tok kjolebilde, eller? ;-)
    Ja det blir spennende den 8. :-)

    SvarSlett